Monday, February 28, 2011

iDrum Virtual Drum Machine


iDrum kthehet Mac apo PC në një të fuqishëm, të lehtë për ta përdorur virtuale daulle makinë. modelet Build me iDrums sequencer hap rrufe të shpejtë, duke përfshirë kits ose mostra tuaj. iDrum për PC dhe Mac mund gjithashtu lidhje me iDrum per iPhone dhe iPod touch, duke ju merrni rreh tuaj kudo! Nëse ju jeni një profesionist mundi krijues-ose kurrë në qoftë se ju keni prekur një daulle makinë para, iDrum ju lejon të krijoni daulle modelet e shpejt, ose me kits nivel të lartë të saj të përfshira ose mostra tuaj. Drum machinerinj do të merrni për të përjetojnë të njëjtën kënaqësi e çastit magjike-se i tëri një brez i tërë të muzikantëve në hardware daulle makina të kaluar. Pro do të gjeni se iDrum është mënyrë e përsosur për të menaxhuar bibliotekat e mëdha i ngathët daulle mostër, të merrni një Phat mundi sipër, dhe për të marrë atë të eksportuara në format ju nevojitet. Theres thjesht nuk ka mënyrë më të shpejtë për të bërë mundi tuaj. Whats të reja në Version 1.7? Easy editing këngë rreh Build dhe gjurmët e mbështetjen e më shpejt se kurrë më parë mbi 50 kits të rejaduke përfshirë edhe bateri live akustik, hip hop, tinguj track valle dhe më shumë! Krijuar modele në një shumëllojshmëri e nënshkrimeve kohës 4 / 4, 3 / 4, 04/05, 6 / 8, 7 / 8, 9 / 8 dhe më gjerë Get kits më shumë iDrum në të klikoni një buton me iDrum Share Sound Portal Dashuri me edicionet iDrum për iPhone dhe iPod marrë rreh tuaj në rrugë! (Botimet iDrum per iPhone dhe iPod janë të shiten veç e veç në Apple App Store). iDrum Features vjen bundled me kalimin e 500 daulle dhe mostra goditje nga beatbox klasik shkelmadhe leqe ...

Visit : +99% Buy Now Keyed Padlocks +99% low-price-tents-shelters-20 +99% Cheapest Watches !!1 Wholesale Sandisk Memory Cards




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links